Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Довбана романтика

Сьогодні ми закінчили з Тернополем і лишили його на Дімона і Коляна з дівчатами окрім Відьми. Я , Саня і Відьма поїхали в Хмельницький. Там Жека одразу дістав телефон і подзвонив на один номер і почалась розмова:

Алло. Ми на місці. Подарунок цілий , а ти? Теж добре. Ну тоді давай в центр міста там зробимо передачку.

(Жека після чого закінчив розмову)

Ну і що за подарунок?

(Відьма не розуміючи)

Зараз побачиш.

(Жека сідає за кермо і веде поїзд у центр міста)


В центрі міста стояв якийсь чоловік з парою людей. Жека розслаблено вийшов з автобусів і Саня з Відьмою теж вийшли. Чоловік побачивши Відьму одразу почав підходити до неї. Відьма націлила свій кулемет , але Жека не відпихнув дуло в бік зі слова :"Хочеш вбити останнього зубного фея?". Це був хлопець Відьми. Як тільки вона зрозуміла ситуацію , то побігла його обнімати. 

Жека я зараз не вдупляю. А як ти з ним зв'язок тримав?

(Саня здивовано)

Ну як тільки в Козин приїхав , то спитався у Відьми чи в неї телефон робочий. В неї розрядився , а зарядити не могла. Я номер спитався його і попробував подзвонити , але не додзвонився. А потім він сам подзвонив і я з ним домовився :"Я подзвоню тобі лише в двох випадках: коли вона помре або коли привезу сюди. Так що сука живи". І все.

(Жека посміхаючись)

Хитрий паразит. Вмієш домовлятись.

(Саня теж посміхаючись)

Ну що є , то є. Але боюсь треба трохи призупинити наший хрестовий похід. 

(Жека розминаючись)

Ну да відпочити необхідно. Бо я від того пса ще досі не відійшов. 

(Саня розминаючи спину також)

А мені думаєш класно блін. Після Львову одразу в Тернопіль і на арену до всяких фріків. Все болить. Просто. Кайййф.

(Жека потягуючись причиняючи собі біль)

Мазохіст ти клятий.

(Саня  сміючись)

Добре. Пішли до них. Вони мають де сховатись.

(Відьма кличе Саню і Жеку)


Всі сіли в автобуси і погнали до їхнього місця сховку. Там Відьма з Феєм пішли в окрему кімнату. Саня і Жека у яких прекрасний слух чули все , що було. 


Курва , теж хочеться.

(Жека витягує сигарету з лікувальних трав і запалюючи потягує)

Та не те слово. Я ж не встиг нормально тим зайнятись.

(Саня витягуючи свою сигарету в якій є трохи більше маріхуани)

Не встиг?! Шість годин ти її шпендербехав ту яку в Роксолані врятував. Ти монстр.

(Жека сміється)

Хто би говорив. Ти взяв і прибульця того.

(Саня з поглядом "Серйозно")

Ну да я теж монстр.

(Жека сміючись)

А ми тоді приборкуємо монстрів?

(Королева і Сова)

Походу хороші сигарети витягнули.

(Саня в шоці)

Та ні нас не встигло би настільки сильно торкнути.

(Жека в шоці з відкритим ротом звідки звисає сигарета)

А це моя.

(Королева забирає сигарету і затягує її за один раз)

От бляха куди все скурила?

(Жека пробує встати , але Королева встає на його грудною кліткою чоботом і притискає до землі)

Хочеш?

(Саня переглядаючись на Жеку і Королеву і одразу звертається до Сови)

Ти ще питаєш?

(Сова після чого забирає сигарету і теж робить  пару затяжок сідає на Саню)

Як там казалось? Точно. Розділяй і володарюй. Саня розділяємось по різним кімнатам.

(Жека хитро посміхаючись дивиться на Королеву)

Що задумав?

(Королева яка від погляду збилась з своєї хвилі і Жека тим скориставшись забирає її в іншу кімнату)

Ну ти його чула.

(Саня забираючи сигарету її докурює)

Ну пішли. Попробуй мною "володарювати".

(Сова після чого затягує Саню в іншу кімнату)


На ранок і Саня і Жека стоять на балконі. Жека в штанах і тапочках , а Саня повністю вдягнений , але без своєї фірмової кепочки.


Ну і як тобі прибулець?

(Саня з сигаретою)

Шикарно.

(Жека пробує розігнути спину чим сильніше і тихо з себе видавлює одне слово)

Я теж задоволений. Ви вже спали коли я закінчив.

(Саня посміхаючись)

Чуєш вахтер ти наший. Ми не спали. А на другий круг готувались. Прибульці неймовірно люблять наший спосіб розмноження. Бо в них зайшов , вийшов і пішов. А в нас прям довго довго.

(Жека сідає на свою дупу біля балкону і відчуває холод)

То що вже осінь так швидко прийшла?

(Жека після вітру)

Да. І що скажеш? Це добре чи погано?

(Саня задумливо)

Це жахливо. Ні адекватний прогрес , проблеми з харчуванням і порятунком людей. Тому нам треба буде розділитись , щоб швидше дойти до Києва. Якщо там і справді все-так жахливо , тоді треба спішити.

(Жека встає і накидає на себе куртку)

Якщо так воно і є тоді я постараюсь тут з Яріком все порішати , а ви їдьте далі до Житомира.

(Відьма посміхаючись)

Як думаєш можна їх лишити?

(Жека до Сані)

Ну якщо ці кролики будуть швидко розмножуватись , то певно да. Головне , щоб не здохли від голоду.

(Саня надягаючи свою кепочку йде до виходу)

Ну тоді добре я теж збираюсь. Дівчатка ви з нами.

(Жека сміючись)

Ну що продовжимо?

(Фей радісно)

Почекай. Проведемо їх.

(Відьма йде і вдягається нормально)


Відьма доречі. От тобі екстрений телефон. В ньому лише один номер записаний. То наші Дубнівські. Вони зможуть за раз привести необхідний мінімум припасів. Тому потрібно якось придумати за зиму. Бо всіх за раз ми їжею не закидаємо.

(Жека передаючи кнопковий телефон сідає в автобус вже одягнутий)

Добре. А скільки нас не було в Дубно?

(Відьма задумливо)

Десь півроку. Треба заїхати і дізнатись за тварин. Певно вже їх дохрена там.

(Саня кричить з автобусу)

Тоді зробимо так. Якщо тварини є ,то відвеземо по невеликій кількості всім вам , а ви підготуйте все необхідне для них. В перчу чергу корови , кролі. Бо їм необхідне одне сіно. А з молоком і без того можна багато чого придумати. Все інше буде надсилати по мірі необхідності. 

(Жека тихо під себе)

Не любиш ти зі всім ти возитись да?

(Саня з посмішкою)

Ненавиджу тримати відповідальність на своїх плечах. Бо як тільки щось піде не так я впершу чергу буду винити себе і це мене загубить.

(Жека витягуючи сигарету заводить автобус і починає їхати назад у Тернопіль)


Приїхавши у Тернопіль Дімон з дівчатами встиг все закінчити і погодився поїхати назад трохи відновити сили. Після того як приїхали знову у Дубно , то Жека не впізнав його. Всі жили з посмішкою впевнені , що виживуть. Всі тренерувались і не було жодної хворої дитини і жодна мати не сварилась. Ми почали відпочивати і проходити огляд у лікарів. І кожен пішов на свої процедури. А я наче провалився. Відчуття наче мій одяг , моя зброя і все що я тримав на плечах забули , що мають вагу і стало неймовірно легко на тіло. Я мав би відчути спокій і насолоджуватись тим що бачу , але я не міг. Щось в мені кричало , що щось не так. А оскільки я головний тут , то мені ніхто нічого не скаже. Але мене люди не сильно впізнавали через бороду. Тоді Саня підстриг мене майже на лисо , а от бороду лишив і притворився , що я тут новенький. Вже ввечері я почав оглядати все місто на велосипеді. І на диво всі люди збирались в замку. Я теж сумів туди проникнути і побачив , те що мене здивувало настільки , що аж реакцію не міг придумати. Вони влаштували оргію. Робили , що хотіли в рамках розумного і можливого. І ніхто не був проти. Я вийшов з території замку і закурив. Я відчув , як хтось наблизився ззаду і приготувався. За таку кількість битв я навчився відчувати все , що робить противник позаду спини. І обернувшись я побачив мужика , який був піддатий і почав мені говорити за велику ціль тієї оргії. 

Ну зрозумій наш лідер він якби так сказати , шльондр.

(Пияка ледве розбірливо)

А то чого він проститутка?

(Жека відкашлюючись через дим у легенях)

Ну бо він привіз сюди деяких дівчат , а ті казали , що потрібно займатись інтимом , бо будемо ним покарані.

(Пияка майже сонно)

А то що за дівчата були?

(Жека зацікавлено)

Відлиза , Підлиза , Зализа?

(Пияка пробує згадати)

Ліза. Дякую , що розказав я теж бачив Жеку не так давно. І він приїхав сюди з усіма. Передай усім тим ,що їхній татко в місті.

(Жека посміхаючись)

Та без проблем. Я пшов.

(Пияка встає і йде назад у Замок)


Я зайняв позицію для огляду і ніхто не вийшов протягом 30 хвилин. Тоді Жека зайшов сам. А всередині вже була не оргія , а якийсь ритуал. Ліза лежала в центрі кругу і той самий пияка "пробував її вареник" скажемо так. Жекові це все надоїло і він зайшов у круг.


Ти хто такий? Почекай своєї черги.

(Ліза з радістю тримає голову пияка)

Знаєш я підібрав тебе тоді перед Рівним не для всього цього.

(Жека присівши)

Мене підібрав великий Жека. І я виконую його волю.

(Ліза притискаючи голову пияки до себе)

Ага. Тепер я зрозумів , що сталось. Королева вже була у Рівному теж. Ну тепер зрозуміло звідки 01 вийшов. Вона встигла розкинути матеріал. А ти перша з того всього..

(Жека оглядає очі інших в залі і вони всі чорні)

Правильно. Вона мене назвала в честь всадника Чуми. А ти як я розумію і є Жека. Давно не бачились любий.

(Ліза відриває голову пияці і вставши на ноги вивільняє всю рану навколо свого тіла і все воно стає їй як одяг)

Так давно не бачились. Скажи мені навіщо ти це робиш?

(Жека приготував пістолети)

Все просто. Без королеви , яка дає їм завдання вони не виживуть. А коли короля немає , то вони шукають когось на заміну. Але і заміну ти забрав. А я все взяла у свої руки.

(Ліза посміхаючись виходить на вулицю)

Я не почув твоєї цілі.

(Жека пригрозливо)

Хочу встановити єдиний порядок.

(Ліза теж посміхаючись)

Ти ж не вбивала їх і не приносила в жертву?

(Жека вже більш спокійно)

Навіщо? Підданих у мене мало , а керувати я можу лише в радіусі 50 км. Так що поки я не маю наміру таке робити. 

(Ліза наготовлено)

Тоді добре. Хай все буде так. Звучить по дурному , але ти говориш по правді. І певно ми можемо допомогти один одному.

(Жека посміхаючись)

Ого. Зацікавив і як саме?

(Ліза облизуючи губи)

Ти переїдеш у Львів , а саме Дубно лишеш у спокої. Я тут буду мати одну людину. І я дам тобі можливість вільно експериментувати над людьми для створення своєї павутини по містам. 

(Жека хитро посміхаючись)

Так це прекрасно. Але що хочеш ти?

(Ліза вже готова погодитись)

Нічого особливого. Всього лиш налагодити роботу в Львові потім у Тернополі , Житомирі і Києві , Рівному. Поки тільки в цих містах. А там далі вже як захочеш. Все окрім Дубно. 

(Жека спокійно)

Мені підходить. Якщо тільки таке потребується . то я зможу без всіляких проблем все це виконувати. Я буду тобі надавати все необхідне раз буде потреба. Але скажу лише з того , що ти мене не вбив при першій зустрічі. Вбий війну і смерть. Голод ти вже встиг знищити у Львові. Війну ти вже теж бив і не раз. Лише смерть ти не бачив наскільки знаю. Тому будь обережний і доречі. Можеш мені дитинку зробити? Дуже хочу попробувати чи вийде. А ти поки єдина людина з такою кількістю рани в тілі. Хоча її так багато , що людиною тебе теж важко назвати.

(Ліза облизуючись)

Можна попробувати.

(Жека посміхаючись заходить з Лізою назад в замок)



© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Коментарі